Blandad shopping

I detta inlägget kommer den sista shoppingen och det är lite blandat. Det är från Harrods, Boots, River Island, Selfridges och Topshop. Jordgubbarna från Harrods var bland det godaste jag ätit! 
Något som jag inte tagit kort på från Harrods är presenter jag köpte till pappa och Peggy. Köpte även en skrivbok till mig själv som jag ska ha som dagbok. Har 2 från Ullared som jag tycker är sjukt fina! Men när jag skriver regelbundet så går det åt ganska fort så man får passa på att köpa fina när man hittar :) Jag kan tyvärr inte ta kort på presenterna då dom inte är kvar här hemma, förutom pappas men det var köksgrejer så inget kul att fota.
 
Jag tror att detta var allt jag köpte, kändes såååå mycket mer när man åkte hem men det är klart att det tar plats i resväskan. Ska försöka få upp några bilder från själva resan också, men lovar inget. Kommer ju komma bilder från Spanien sen också ju!! 
 
xoxo linda