Woho!

Imon jobbar jag ju ett pass som jag aldrig gjort innan och jag var inte jätte taggad på att jobba då för den som skulle vara arbetsledare ät en jag inte riktigt gillar. MEN!! Fick detta sms nyss och jag kunde inte vara lyckligare!
Det blir H som kör skiftet istället och det kommer bli så kul! Vi har exakt samma tider så det finns gott om tid att driva med varandra. Han är en av dom få man kan säga vad som helst till och han bara hänger på, super skön människa! Längtar faktiskt nu! 
Det var den sjuka AL som skulle kört idag med men som sagt så är hon ju sjuk. 

Snart är min sista rast slut och då är det bara på att igen! Gått bra idag faktiskt, vi har en ny här idag som gjorfe sin kassautbildning i veckan och då får jag vara lite coach vid behov, vilket är kul för då känner jag mig duktig ;) alltid kul att få hjälpa till också! 

Lyckades få J att komma hit när han har slutat jobba, första gången han får se mig på detta jobbet, annars jobbar vi ju ihop! Ett av mina gympa barn kom en runda också, hon blev så förvånad när hon såg mig men hon pratade med mig, hon som är så blyg annars :) så söt så!

xoxo linda