April!

Oj va längesen det va jag skrev! Har för en gångs skull hänt något mer intressant än enbart jobb under denna period, jag va nämligen i London med My för att hälsa på bästa Elin! Va en super weekend med mycket prat, shopping och promenad. Bilder kommer, ska bara bli av med något slags virus i datorn först... måste bara få tummen ur och lägga över allt på den externa hårddisken innan jag formaterar om den. Men ska se om jag kan lösa på annat sätt. Men därför kommer det tyvärr dröja innan jag lägger upp några bilder. Idag har jag varit på påsklunch och firande av Jockes pappa hemma hos dom. Super gott med sån mat! Massa spel med "sonen" och övriga familjen. Kommer troligen skriva "sonen" och "dottern" istället för att skriva bonusson eller bonusdotter hela tiden. Bara så ni vet vad jag menar!
 
Ligger utslagen i sängen just nu, ska snart gå upp till My tänkte jag. Måste bara gå ner till tvätten, tänkte det skulle torka över natten så jag kan lägga in det imon för då kommer nästan hela släkten och "firar" oss. Är mer en släktträff men sen så har ju jag och My fyllt år. Ska bli kul att träffa alla :)
 
Detta är även första helgen som jag är ledig på! Blev lite fel på McDonalds så skulle jobbat imon men har bytt dom. Härligt!!
 
xoxo linda