Utemys!

Har suttit ute i minst 2 timmar nu och läst medan katten fått mysa av sig i gräset. 
Måste säga att boken är lite seg än så länge och gör mig nästan ännu räddare för en förlossning, men inte kommit så långt än så hinner förhoppningsvis ändra mig! Ser fram emot att få läsa den andra boken jag köpe ihop med denna för den har jag hört positivt om, denna har jag inte hört något om alls. 

Har varit kanonväder idag, precis som igår, därför har jag bosatt mig i skuggan! Var i stan en vända innan och bilen va som en bastu, så ville gärna undvika det igen. Och jag brände ju mig rätt illa i Turkiet så vill gärna slippa det också.

Va ju på em liten dejt med J i lördags och då köpte vi även med oss lösgodis hem. Jag köper i stort sett aldrig lösgodis, endast choklad eller chips dom gångerna jag vill ha något. Brukar få ont i magen av det men va så trötr när vi kom hem så jag åt så lite, vilket innebär att det blev ev del över så det passar jag på att gotta mig med!

Och dagens kläder! 

Det är också bestämt nu att jag inte följer med till Turkiet vilket jag tycker är super tråkigt, däremot tar mamma min biljett så för henne är det ju kul :) Känner på mig att jag kommer vara orolig medan dom är där borta, delvis är det ju oroligheter där och sen gillar jag inte flyg. Vill liksom ha hem dom vid liv. Så dom måste höra av sig till mig varje dag så jag håller mig lugn!
Ringde Fritidsresor innan idag men när jag sa vad jag hette så gick det inte för det är bokat i Mys namn, men hon löser det imon. Kostar 200:- att byta namn vilket inte var så farligt!

xoxo linda