Desperat

Nästan så fort jag skrivit klart förra inlägget tog jag och googlade på Playstation 1 som man kunde köpa (desperat eller vad?) och hittade 2 på Tradera. Blev medlem och är nu med i en budgivning som avslutas imon och än så länge leder jag på 105:-. Berättade detta för J och han sa "Men så kan du ju inte göra" och flinade lite. Då har han tydligen tänkt leta upp ett och ge i julklapp, vi är så lika ibland. Tur att jag sa det till honom så vi inte hade köpt 2, även om det inte hade skadat kanske. Nu hoppas vi att jag vinner detta då och att det går att spela brända skivor för jag är så taggad på detta! 

Just nu äter lillan och jag har dragit igång Sex and the city. Har börjat kolla på det igen och det gör inget om man skulle behöva byta en blöja mitt i allt för man missar ändå inget. Alltså väldigt barnvänligt!

Innan la J lillan på sängen och hon pratade massa så vi bara stog/satt och njöt av föreställningen för det är så gulligt när hon håller på. Då kommer Benjamin helt plötsligt och lägger sig jämte henne, sen flyttar han sig ännu närmre så tyvärr börjar hon slicka lite smått på hans ben för hon va snuttig. Inte det mest hälsosamma men det va så gulligt och oväntat, så söta ihop! ♡

xoxo linda