Kall promenad

Hejsan!
J fick va hemma både måndag och tisdag för att hjälpa mig ta nätterna och ha henne lite under dagarna, men nu känner jag mig nästan helt återställd så det är skönt. Va mycket bättre redan på måndagen men inte tillräckligt. 

I måndags va det även BVC och lillan följer kurvan perfekt och det vi kom dit för att kolla läker fint med sa hon. Jag fick fylla i ett papper om hur jag har mått från måndag och 7 dagar bakåt, detta för att upptäcka mammor som blivit deprimerade och mår dåligt men kanske inte vet själva eller för att fånga upp dom och erbjuda hjälp innan det gått för långt. Jag va tydligen lite gränsfall så sköterskan gjorde en remiss till en psykolog imon detta ämne så nu väntar jag på tid. Får se hur det går, skadar ju inte att testa och så vet jag att detta är så otroligt vanligt så jag tänker inte skämmas! Har en tid i januari också för att görs om "testet", va egentligen då jag skulle göra det men hon tyckte det verkade som jag inte va helt hundra när vi pratade. 
Men det som jag tycker va bäst med hela besöket va att höra att amningen fortfarande fungerar precis som den ska, vill ju att lilla älsklingen ska äta och må bra :) 

Igår slog jag in julklapparna som vi köpte i Ullared och beställde 4 till som jag hoppas hinner komma innan jul! Fick hjälp av Benjamin när jag skulle slå in Mys paket, han typ älskat henne så givetvis va han där:
Han håller i sin nya favoritleksak som vi köpte i Ullared till honom. Gullungen! 

Idag har jag bara småplockat lite, inte gjort något redigt förutom att gå ut på en promenad. Kallt va det, ansiktet va nästan domnat ett tag och benen kliade. Lillan somnade 3 gånger så hon kom aldrig ner i djupsömnen tyvärr, så när vi kom upp (hem) blev det mat för henne och nu har hon nog somnat vid bröstet. Sötnosen! 
Annars idag då? My och hennes svärmor kommer hit ikväll och myser lite, ska bli kul :) och jag hoppas hinna fixa klart all tvätt och lägga över bilder på hårddisken. 
Jag tog aldrig kort på det från Ullared men ni överlevee nog ändå va?

xoxo linda