Måndag!

Hejsan!
Dagen har varit rätt lugn. Vi tog en promenad runt halv 1 för solen sken så skönt och sen hem och äta + plocka in det jag handlat. Blev sen mys i sängen med lillan och Benjamin innan övriga familjen kom hem. Då tog J över och jag fick tid för mig själv, hade tänkt läsa men somnade i ca 1 timme, sånt som händer. 

Nu ikväll har jag duschat, rakat benen och huden (att man alltid lyckas), haft ansiktsmask och måla naglarna på ena handen. Skönt att ta hand om sig själv för första gången på någon månad. Ska även boka in vaxning men måste sluta blöda först och läka färdigt. Har efterkontroll hos min BM den 7 januari så hade gärna velat vara fräsch då, men samtidigt vill jag vänta tills efter så jag vet att allt är som det ska. Vi får se helt enkelt. 

Efter duschen åt jag och sen gav jag mig på datorn och vår nya skrivare som vi köpte till oss i julklapp för ett par veckor sen. Inte blivit av att installera den förens nu. Den funkar med datorn men inte mobilen, för tillfället i alla fall. Men jag är nöjd med den ändå, skriver ut så sjukt snabbt och snygg är den med! 
Hade även tänkt göra backup på dom senaste bilderna men hårddisken började dumma sig så fick bara över allt från mobilen till datorn. Någon gång när jag har tid ska jag gå igenom bilder som jag ska beställa och sen får jag väl gå igenom bilder jag vill lägga över på skiva, hårddisken är några år så man vet ju aldrig vad som händer. Ska spara alla bilder från graviditeten och efter det! I framtiden när jag har råd och känner för att lägga pengar på mig själv ska jag köpa en egen hårddisk, blir nästa år någon gång. 

Igår kom My hit och myste med mig, Ellie och Benjamin. Vi va alla glada att hon kom men gladast va nog katten, han verka ha hittat sin favortiperson. Tanken va att vi skulle dricka glögg men det blev aldrig av, men vi drack enbärsmust (va det va?) i alla fall. Hon tog mef sig Playstation 1 (bästa någonsin!!!) till mig för hon och Robin satt och spelade på 2an där hemma, så jag skulle koppla in det (eller om det va My) och då funkar det inte vid "strömuttaget". Provade att byta sladd men det gick inte heller, blev nästan lite ledsen för jag hade blivit så sugen på att spela. Hade tänkt göra det i sängen när man ändå är i den hela tiden, för att få tiden att gå. Men men, förhoppningsvis går det att lösa på något sätt. 

xoxo linda 
#1 - Anonym

Det var enbärsmust;) du få komma hem och spela ps2 tills ert kommit :P