Morgonmys!

Tror det är 2 här hemma som hat saknat mig. Har jobbat fredag-tisdag sen handlade jag och mamma under tisdagen och igår blev det IKEA hela dagen. Alla dagar har varit långa så jag träffar inte katterna riktigt, men det får jag bli bättre på för såhär sover dom aldrig! 
Göran ligger vid mitt huvud så hör mest bara hans spinnande ♡ bästa ljudet!

Nu ska vi kliva upp, jobb idag igen. Får se hur man orkar, hoppas få byta med en kollega så jag jobbar 12-15 istället för 12-19. Frågade chefen men har inte hört något så ska kolla idag igen tänkte jag. 

På torsdag nästa vecka ska vi till BM och jag vill försöka få en sjukskrivning sista tiden för det börjar blir för mycket, kroppen återhämtar sig aldrig mellan passen och det är så jobbigt att gå runt och ständigt ha ont. Får se va dom säger, vår BM är på semester så vi ska gå till en annan som varken jag eller J gillar speciellt mycket, så hon kanske motarbetar mig istället. Jobbar 1.5 månad till sen har jag ca 1 månads semester men ändå. Vi får se helt enkelt! 

I helgen ska vi fixa klart så mycket vi bara kan med alla rummen, ser ut som ett litet lager och är något kaos där (hos J) så vi måste fixa innan barnen kommer hem. Kan försöka komma ihåg att ta kort på allt!

xoxo linda