Just nu!

Hejsan!
var hos BM i onsdags och allt såg bra ut, gått upp totalt 5 kg, bebis hjärta slog lika bra som sist, mitt blodtryck var bra, blodvärdet helt okej men måste bli bättre med järntabletten varannan dag så det stiger igen och SF måttet mättes in på 19 cm som enligt min tolkning är litet men jag kan inget sånt. När man mäter första gången ligger det mellan 18-24 cm, men alla följer sin egen kurva och det märker vi om kanske ett par månader om man behöver följa upp det.
Foglossning har jag kom vi fram till, blir det inte bättre ska jag försöka mig på en sjukskrivning om några veckor eller så, beror på hur länge jag orkar.
Efter det åkte vi till IKEA och köpte bebismöbler men glömde madrassen så måste dit igen men det gör nog inget. 

Idag blev det shopping med mamma och My, jag köpte en hel del känns det som, och mer än jag tänkt. Skulle bara köpa 1 BH och typ 2 linnen, men blev mer och det kommer bilder på det också. 

Just nu ligger jag i sängen och kollar på Wallander och ska läsa lite i SOLO, har precis fotat alla kläder och rensat ut tröjor som blivit för små så blev rätt slut efter. Hemskt va lite man orkar nu för tiden. 
Imon blir det jobb 19:30-01:00 och jag är inte alls taggad för det blir ett påfrestande pass för min kropp. Har inte accepterat den fysiska förändringen än.

xoxo linda