Måndag!

Som vanligt är det längesen jag skrev, har inte orkat. I fredags orkade jag faktiskt till pojkens skolavslutning men fick vila när jag kom hem för jag va fortfarande dålig. På kvällen följde jag med till Js kusin som tagit studenten, trevligt men jag var helt slut! Det var mer än jag klarade av. 

I lördags hade pojken fotbollscup så jag följde med och kollade lite. Inga symptom den dagen men energin va fortfarande dålig. Js syster fyllde år så dom skulle ut och äta men jag behövde vila, hade även ont i huvudet. Visade sig senare att jag hade bränt mig i solen så blev lite "sjuk" av det. 

Igår vaknade jag och va förkyld. Är det inte det ena så är det det andra. Näsan är helt täppt, det gör ont i den, i huvudet och bihålorna. Idag har jag även haft ont i tänderna. Haft det tungt med andningen i ett par dagar nu, kan va ungen son trycker men även luftrören eller svullna slenhinnor. Tråkigt men en förkylning kan man inte göra något åt så är bara att gilla läget.

Imon ska jag till tandläkaren och efter det ska jag jobba, hoppas allt är bättre då. Haft problem med foglossning (tror det är det) sen Paris, lederna i fingrar upp till axlarna och benhinnorna så det kan bli problem imon. Ska prata med BM på onsdag om vi kan hitta en lösning, kanske någon form av övning jag kan göra? Jobbar ca 2 månader till så får väl hålla ut annars. Blir inget långt pass imon så är kanske en bra start.

xoxo linda