Dagen!

Såhär har jag spenderat större delen av dagen:
I sängen med Lisa, hade båda ett tag men Göran är uppe och går lite då och då :) 

Håller på att beta av filmer jag inte sett. Idag har det hittills blivit "Men in black" 1 och 2 (redan sett 3an på bio) och just nu håller jag på med "Nymphomaniac" del 1. Vet inte riktigt vad jag tycker om den sistnämnda, för mycket sex (ingen sexig film däremot så få inte upp förhoppningar!) i vissa scener. Man förstår ju på namnet men den förvånar mig ändå. Den är lite dokumentär aktig men samtidigt så långt ifrån. Tror inte det är någon film jag rekommenderar. Det är en kvinna som hittas misshandlad och hon berättar sitt livs historia för mannen som hittade henne. Blir ganska segt. Men men, har 1 del kvar så ska försöka se den med. 

Slut på ledigheten i 3 dagar nu för jag jobbar exakt hela helgen, mindre kul men nästa vecka har jag bara 1 möte inbokat om vi pratar jobb :) annars har jag annat med men det är bara roligheter!

xoxo linda