Söndagsmys

Ligger i sängen och myser med bäsen, hon har somnat på mig och har sovit länge nu så hon vaknar väl strax och är hungrig. 
Vill fortfarande inte lägga upp bilder på hennes ansikte och än så länge har alla respekterat det och inte lagt upp något på henne där man ser hennes ansikte. 

Är dålig på att skriva här, men är ständigt trött och när tillfälle ges så är det inte bloggen jag prioriterar. Inatt sov hon riktigt bra verkar det som så det är jag tacksam för!

Vad har hänt sen sist då? Lillan blev bättre så vi fick besök förra lördagen, tack för både sällskap och presenter! ♡ sen åkte vi till mormor så min kusin också fick träffa henne, tack för presenten! ♡ 
I måndags fixade vi med faderskaps papper, hälsade på på jobbet, åkte till min kusin och sen blev det stan för att möta upp syrran. 
Där köpte vi julklapp till mamma och dom första klänningarna till Ellie (fick i och för sig 1 av min kusin, men detta va första jag köpte) så nu är julklänning fixad! Plus 2 andra. Har även beställt strumpbyxor till henne för det hade jag glömt när vi va inne. Köpte även en julklapp till mig och J, vi köpte en skrivare och delade på priset, enklast så men kanske inte lika kul. Men jag är nöjd! 

BVC kom i tisdags och pratade samt vägde Ellie, hon väger nu 4 kg så hon växer bra! Kör fortfarande på enbart amning. 

Minns inte riktigt mer vad vi gjort men vi myser runt, är trötta men man tar sig igenom det för hennes skull. Min lilla älskling! ♡ 

xoxo linda