Flyttlass!

Idag har jag nog utmanat ödet lite väl mycket, tyvärr är det sånt som visar sig i efterhand. Jag har börjat plocka ner mitt rum och packa ner det så tog ett litet flyttlass till lägenheten på egen hand och sen en tur till tippen. Det jag hade med mig var skor, böcker och filmer vilket blev aldeles för tungt för mig, fick ont lite överallt och när jag satte mig efteråt i ca 2 timmar kom jag knappt upp ur stolen. 
Har bytt minneskort och lyckades då inte få över alla bilderna från datan till mobilen igen, så får bli en printad bild på Lisa som skulle hjälpa mig att packa. 

Efter detta så har jag varit uppe på vinden och plockat ner flyttkartonger och fortsatt min nedpackning. Packar som vanligt för tungt men J hjälper till med allt på söndag så det blir bra. Då ska han även hjälpa mig och mamma att röja på vinden. 
Känns som man packat ner massor men samtidigt känns det som att man har massor kvar. Att man kan få plats med så mycket i ett enda rum... Har ju flyttat med saker förr, tagit allt i små steg då och då, så det känns som det aldrig tar slut. Men nu är jag på gång!

Faktiskt tömt hela den bokhyllan men när jag flyttat bort alla prydnadssaker från "skohyllorna" på väggarna så behövde jag ställa dom någonstans, så då fyllde jag plötsligt halva hyllan igen. Men som sagt, det är på gång!
Får se hur vi ska få plats med allt hos J bara, men det löser sig. 

Vi får se hur kroppen reagerar på allt detta sen, antingen kommer det ikväll annars imon. Men det är dags att jag tar tag i detta nu, alla som får reda på att jag fortfarande bor hemma får sån panik och verkar nästan bli stressade själva. Så nu borde några nerver kanske lugnas. 

xoxo linda