Gårdagen

Igår var det en ytlig dag för min del. Började dagen med Lotta på Beauty House där vaxning och ansiktsbehandling stod på schemat. Hon är så underbar, trots att hon kunde varit min mamma åldersmässigt så känns hon som en kompis liksom. Skit rolig och super trevlig. Fantastisk! Höll på att svimma 3 gånger under ansiktsbehandlingen (börjar med vax) varav en gång va extra nära, och hon tog hand om mig så bra, kalla blöta handdukar på pannan, halsen och handleden, kallt vatten att dricka och kaka för att få upp mitt blodsocker. Jätte tacksam för jag tyckte det hela var väldigt otäckt eftersom det aldrig har hänt innan. Vet inte vad det berodde på då mina värden alltid vara super när vi varit hos BM. Låg kanske för länge på rygg och det gav konsekvenser. Men vi slutförde behandlingarna och det va jätte skönt :)
Däremot så återställde jag mig aldrig helt hundra under dagen, var yr, dödstrött/utmattad och hade lite svimnings-känslor hela dagen. Försökte med socker men det hjälpte inte heller. Övervägde att ringa förlossningen, My tyckte med det, för detta är kanske vanligt för en annan men jag har aldrig haft så så då var det ju inget vanligt i detta fallet. Men jag kände att jag inte hade tid att åka in om dom bad mig om det så ringde aldrig.

Efter Beauty House åkte jag till Euro Nail och gjorde om mina naglar, är super nöjd! 
Hade tagit en bättre bild som försvann tyvärr. Men dom glittrar och är super! Gjorde dom lite kortare även denna gången så jag kan ha dom längre. Och om man minns mina förra naglar så gjorde jag likadana fast omvänt med färgerna. Som sagt, nöjd!

Sen blev det IKEA med J och dottern. Fick med det vi skulle och lite till så nu kan vi göra klart min garderob och jag kan flytta in lite mer ordentligt. Helt slut även där men det var J som körde så det var skönt. Ska försöka komma ihåg att ta kort på lägenheten och visa lite, har nog sagt det förr. 

xoxo linda