Morgonmys

Hade lite morgonmys med min fyrbenta man idag. Eller morgon är kanske att ta i, tror klockan var mellan halv 11 och 11, men för mig är det morgon då. 
Han va så mysig och skulle ligga så nära att han nästan låg på mig, min fina kille. 

Och en sne mage nu. Den kör ut en fot eller hand jätte långt ut i midjan men jag får aldrig till det på en bild, tyvärr, för det både känns och ser märkligt ut. Men här syns det lite i alla fall.
Idag går jag och magen ner på ensiffrigt, så det är alltså 9 dagar kvar till BF. För 10 veckor sen trodde vi aldrig jag skulle gå så långt men jag har skött mig bra under sjukskrivnings-perioden så nu räknar jag med att jag till och med kan gå över tiden, vilken vändning! :) men hade lite extra ont inatt så vi får se hur natten inatt blir, spännande är det i alla fall för det kan ju hända precis när som helst!

xoxo linda