Nytt till bäsen

Idag va jag och J inne i stan för jag skulle lämna tillbaka en tröja som hade något fel på dragkedjan. Hade tänkt byta till en ny men struntade i det, finns en annan jag hellre vill ha så lika bra att göra såhär istället. Efter det gick vi in på Maxi för att köpa smör men vi gick förbi klädavdelningen och dom hade fått in nytt bland bebiskläderna så jag kunde givetvis inte låta bli att köpa detta:
Färgerna blev inte riktigt rättvisa men som den sista bilden visat är det grönt och grått på alla plaggen ovan. 

Dessa såldes i 2 pack ihop med dom ovanför.

Allt är i storlek 56 förutom denna, minsta storleken var i 62 men ville ha den ändå. Har bara svart och vitt i den storleken så det är roligare med lite färger och mönster. 

Har köpt andra kläder på Maxi och dom har faktiskt en hel del fina kläder. Varje gång jag är där har dom nya kläder och olika set, som dom ovan. Tyvärr har vi ingen att sätta på kläderna ännu men förhoppningsvis blir det snart. Ska till BM imon (idag torsdag) och då ska jag prata med henne om igångsättning även om dom helst väntar till vecka 42+0. Jag tycker smärtan i kroppen har tagit över för mycket så vi får väl se vad hon säger, kroppen är ju redo annars i alla fall för tappen är ju snart borta. Men vi får se, jag ska försöka uppdatera här när jag vet. Tyvärr jobbar J så jag ska dit själv för första gången.

xoxo linda