Oktober!

Skrev precis ett långt inlägg som jag inte ens blev klar med och så råkade jag gå bak i mobilen så allt försvann. Skit kul... så nu gör jag ett nytt försök och delar upp det i 2 inlägg. 

Ny månad. Denna månad är det tänkt att den lille ska titta ut. Sjukt. Var tog tiden vägen? Ska jag verkligen bli mamma? Och alla tankar kring vem den lille är. Jag har inte längtat efter att detta ska vara över som alla andra utan jag gillar min mage och vill inte bli av med den, och jag vet att jag kommer sakna den när ungen väl är ute. Jag saknar min gamla kropp men jag gillar min kula också. 

Denna månad betyder också att jag ska flytta hemifrån. Är inte redo. Antar att jag har dom här "vill inte"-känslorna just för att jag måste flytta. Så nu njuter jag av varje natt med katterna ♡ Kommer sakna dom så otroligt mycket sen. Dom verkar fatta att det är något på gång för dom senaste månaderna har dom varit "mina" betydligt mer än vanligt. Lisa hittar man i stort sett alltid i mitt rum oavsett tid på dygnet. Göran hittar man oftast här på nätterna men han ska följa efter mig när jag går någonstans. 

Nu blev det mer babbel än tänkt. Vi får se vad denna månad har att erbjuda och om allt blir som det är tänkt. Hade jag inte blivit sjukskriven så hade jag högst troligt redan fött, så får se det positivt. Idag är det 16 dagar kvar till BF, som sagt, sjukt.

xoxo linda