Older twin

Hade ju faktiskt varit lite roligt.
Med denna bilden säger jag och katterna nu hod natt. Har på mig en ansiktsmask som strax ska av och sen tänkte jag ta hand om mina händer med en slags skrubb som mamma köpte för några år sen, den borde ju fortfarande funka någorlunda. 

Haft ont i huvudet idag och en del mensvärk, kan bero på UVI, mjukstart av förlossning, börjar bli sjuk, växtvärk eller så var det en sån dag. Vissa blir sämre när förlossningen drar igång så det kan ju vara det, hoppas! Men hoppas på att i alla fall huvudvärken är borta imon, så tråkigt att ha. Och hoppas jag snart får svar på om jag har UVI eller inte. Föresten, FK ringde innan angående min sjukpenning, orkar inte dra allt men det verkar inte bli alls mycket pengar men jag tycker dom räknar fel. Vi får helt enkelt se hur det blir med min ersättning.

xoxo linda