Tufft att flytta

Har varit uppe hos My, mamma och Robin och pratat lite. Var inte det lättaste att ta sig upp, kroppen har gett upp efter dagens fix men det går ändå. 
Satt i soffan med mamma och kollade på TV och då rörde sig bebisen, eller mer spjänade emot är kanske rätt ord, magen blir stenhård då. Så mamma fick känna på en hård rumpa och sen vet vi inte skillnaden på fötterna och händerna men något av det var det också. Dom "bråkade" lite med varandra, rätt kul att både se och känna, ska bli extra kul när den är ute sen och den håller på med hela familjen. Nu börjar man längta! 
Den har däremot rört sig något mindre idag, kan bero på att jag varit igång så mycket men jag har alltid känt massa rörelser ändå, gjorde det till och med när jag jobbade på McDonalds. Vi får se hur det är imon, då planerar jag att vila betydligt mer än jag gjort idag, så då märker jag ju av rörelserna.  

Men när jag kom ner så möttes jag av detta:
Hon tyckte visst att det var otroligt jobbigt att flytta och packa allt. Min lilla sötnos! ♡ Hon ligger kvar där ännu så vi får se när hon vill komma upp och gosa.

xoxo linda