Vindsplock!

I söndags så påbörjade jag och mamma utrensning och sortering av vinden, delvis för att få mer plats och ordning men även för att kunna flytta mina saker till J. Vi blev långt ifrån klara men vi fick bort det mesta utav mina saker i alla fall, och nu sitter jag och kanonkulan här uppe igen och fixar klart med det jag hade påbörjat innan vi fick avsluta i söndags.
Detta plus en låda till har jag fixat ihop så J kommer efter jobbet och hämtar i alla fall delar av detta. Mycket som jag ska ta dit nu ska direkt upp på vinden, typ som mina gamla dockor för det har jag ju ingen nytta av nu. Blir det en flicka kan hon få leka med det när hon blir äldre men det dröjer ju, så då är det ingen mening att ha det framme.

Finns fortfarande några lådor att gå igenom, typ gamla skolsaker och mina julsaker, men det får bli när jag har hjälp här uppe för nu är det (mest) mammas saker som behöver organiseras innan jag kommer åt resten av mina. 

xoxo linda