Bilprovningen

Sitter och väntar för tredje gången denna morgon, denna gången är det besiktning som gäller så jag väntar på min tur. Haft så mycket dötid och börjar bli hungrig så jag syndar med choklad så länge. BM sa att jag inte behövdr va orolig för min totala viktuppgång men att jag inte behöver äta onödigt med socker. Men jag får väl försöka mig på en promenad senare.
Har varit hos läkaren på sjukhuset idag med men dom hittade inget konstigt så vi får se, hon skulle skicka UL bilderna till läkaren på VC så får vi se. Hoppas dom kan ta bort skiten ändå. Detta va första väntan. 

Efter det va jag tvungen att vänta på att klockan skulle vli över 9 så jag kunde gå till McDonalds och prata med chefen angående mina sjukskrivningar och sånt. 

Och nu då så väntar jag på att klockan ska bli 10:40 så jag får komma in och sen får åka hem! Har varit så mycket dötid hittills för både läkaren och jobbet tog ca 20 minuter totalt ihop, och då har jag varit inne sen innan halv 9. Sjukt tråkigt.

xoxo linda