Just nu

Idag födde Js syster äntligen och det blev en pojk som vi alla trott, super kul! Lite kul med för deras föräldrars första barn är en pojk (Jocke), Js första barn blev en pojk och hans syters första barn blev en pojk. Alla får en pojk först. Jocke fick sen 2 flickor, precis som sina föräldrar. Antagligen slumpmässigt men jag tycker likheterna är roliga. Hoppas på att få åka in och hälsa på dom på BB imon, om hon orkar efter sitt snitt. 

Jag håller på att bli sjuk och nu har lillam börjat hosta (men mest i sömnen) så risken är att hon med börjar bli dålig. Hoppas inte. 

Just nu ligger vi i sängen, hon sover och jag skriver. 

Idag ska jag hem till pappa och byta stereo i bilen, om den finns kvar. Igår hämtade jag hem min nya bil och ikväll ska en komma och kolla på den, så ska hinna byta den och dammsuga lite i bilen med. Hoppas han köper den så jag blir av med den fort, vill inte behöva ha 2 bilar även om det kan va smidigt med extra för Jockes har börjat krångla nu. 


Va även hos läkaren igår och allt gick bra. Mitt blodtryck låg lite åt det längre hållet så det är troligen därför jag är yr och lite trött. Mitt järnvärde låg på 125 och det var tydligen bra, men jag har haft mycket bättre. När jag var gravid så lpg det på 146 vid inskrivningen, så jag tycker mitt nuvarande värde är lite lågt. Kanske därför jag är trött med. 

I söndags gjorde jag mitt sista pass på McDonalds och det känns såååå bra! Det var en otroligt rörig dag och jag fick inte rast osv så det känns bra att vara klar. 

xoxo linda