Dop 160221

Igår var det dop för min lilla älskling och jag tycker allt gick jättebra! Medam vi va i kyrkan va hon så go och glad medan vi andra va rätt nervösa. Men jag är så nöjd! Efter åt vi i församlingshemmet och nästan allt gick åt, super ju. 
Hon fick så många fina presenter och jag är så tacksam, nöjd och glad över allt fint och för att alla tagit sig tiden att köpa allt detta till henne. Massa fina kort och en hel del pengar fick hon också. Hon har så fina människor omkring sig! ♡
Köpte ballonger i silver som blev super där! Däremot så såg vi någon dag efter att dom hade knallrosa och det hade ju varit roligare, men det får vi ta när hon fyller 1 istället. Blåste upp dom i lördags och dom är fortfarande hela.

Bilder på alla presenter kommer imon om jag hinner, har fotat allt ikväll och jag hoppas bilderna blev bra, har inte kollat än. 

Idag har vi alla varit trötta och sega, hade spädbarnsmassage på BVC med lillan i morse och sen åkte vi till pappa. Lillan sov en vända där och när vi kom hem sen så tog J henne och så skulle jag fixat dop presenterna men va så trött så jag sov nästan 3 timmar och det gjorde hon med. Varit en jobbig vecka och framförallt helg för oss båda, så tacksam för all hjälp från främst My och mamma, hade inte gått utan dom! ♡
Lillan tackar och pussar ♡

xoxo linda