God morgon!

Dagen har börjat bra! Jocke kom in med lillan vid 5 i morse och då hade hon sovit själv fram till dess. Sen får jag höra att vår BB bild äntligen är med i Smålandsposten. 
Lillan sov fortfarande gott när vaknade så jah chansade på att duscha, och till min förvåning hann jag både duscha och äta frukost medan hon sov. Visst, jag gjorde det fort för säkerhets skull, men jag har ändå duschat kroppen och tvättat håret samt att jag blev mätt på frukosten. Suveränt ju!
Jag tänkte lägga mig i sängen jämte lillan för att mysa/blogga/titta på henne men givetvis nös jag så fort jag la mig så hon vaknade ju. Och nu ligger hon jämte mig och är jätte glad (men trött) och håller i min handled, så liten och gullig hand ♡ 
När hon vaknar är hon alltid super glad och sprattlar, sen somnar hon efter 1-2 timmar så hon gör verkligen av med alla energi på en gång.

Idag ska vi till stan för att först luncha med mamma och My för att sen handla all may inför dopet på sändag. Hoppas allt går bra! 

xoxo linda