Min kväll

Idag har lillan vaccinerats för första gången och jag var såååå nervös och orolig, hade svårt att somna. Men hon skötte sig jättebra, blev ledsen såklart men det gick faktiskt över fort, blev lite hulkande eller vad man ska kalla det men annars inget. Bara hennes vanliga surighet för att vi satt stilla så det va skönt, men vi får se hur hon reagerar längre fram för det kan ju komma imon eller så. Jag bad om att båda sprutorna skulle tas samtidigt så det inte blev en och en, hoppas det gjordr det hela enklare för henne. Mitt lilla hjärta ♡ och jag är lite stolt över mig själv för jag bröt inte ihop alls, trodde jag skulle det. 

Nu ikväll har jag hunnit läsa lite i en ny bok, läste nämligen ut boken Grey (senaste i 50 shades) igår, äntligen. Lillan blev hungrig så hann bara läsa 1 kapitel men va skönt ändå. 
Detta är den senaste boken i Crossfire serien. Snyggast omslag av alla 4 så jag hoppas den är bra också. 

Nu kom Benjamin precis och la sig jämte mig, sötnosen. I helgen kommer han tyvärr att flytta hem till Js föräldrar för det funkar inte här. Kommer sakna honom massor och när han är såhär mysig så känns det så fel och elakt att lämna bort honom, men jag vet att det är bäst för oss alla, i alla fall för han, mig och Ellie. Men vi kan ju åka dit och träffa honom när vi vill, om han är hemma. Han ska bli utekatt är tanken. 
Benjamin igår. Han hade krupit in under min filt när jag läste och det va så mysigt. Han stack ut svansen. 

Imon kommer prästen hit och vi ska prata om dopet, hoppas allt blir bra. Mamma och My kommer även och gör mig sällskap för J ska ut och äta med jobbet. Ville inte följa med för vi vet ju inte hur Ellie mår efter sprutorna, så då kommer dom hit och roar oss, skönt med lite fler som kan hjälpa till om det blir för tufft med henne.

xoxo linda