Tidig lunch!

Har precis ätit en tidig lunch/sen frukost, ska ha lekdejt här idag och dom kommer någon gång mellan 12-13 så tänkte ha ätit innan, hoppas bara dom gjort det också. 
Det blev lax i ugn och jag är nöjd med resultatet! Första gången jag gör lax så jag tycker det gick över förväntan! Till det hade jag kall sås (som blev lite sådär),  körsbärstomater och avokado. Gott och enkelt! 

Just nu ligger lillan i soffan jämte mig. Hon somnade i sängen själv idag igen när jag höll på med tvätt och sov ca 30 minuter igen. Så duktig! Men tyvärr räcker det inte så hon ska få mat och sen får vi se om hon går med på att sova lite till. 

När dom åkt hem sen så åker jag till pappa och hälsar på, även resten av familjen om dom är hemma. Får se hur länge vi stannar men det blir nog bra! :)

xoxo linda