Blöjor!

Blev en tur till stan med My och lillan. Har en del kuponger på blöjor som går ut sista januari så jag passade på att utnyttja My lite så jag kunde använda fler. Blev 6 stora paket och lite annat bebis-grejs, t.ex kläder. Nu har vi i alla fall blöjor så det räcker förhoppningsvis ett tag framöver även om jag köpte större storlekar än den hon har nu, men dom storlekarna är anpassade efter kilon och storlek 2 som hon har nu är upp till 6 kilo vilket jag tror att hon snart väger.
Blev en bra hög! Va inte det lättaste att få ut allt. Köpte även ett par jeans till mig själv. Lunchade med mamma på Grand och när vi va helt klara i stan så köpte vi med McDonalds hem. Varje årsskifte så får vi anställda en tidning och där är det en kupong med 2 gratis hamburgare, oftast den som är på kampanj. Så det tog jag och My, sen köpte jag med Big Mac till J. Super god va den jag och My åt! 

Men jag känner nu i efterhand att det var en dålig idé att åka. Jag hade super trevligt och det va kul, men har fortfarande så ont i kroppen, har den där smärtan jag får när jag har feber men känns inte som feber. Förkylningen är kvar och är både bättre och sämre, bihålorna har släppt med är ännu mer snorig än innan. 
Var på efterkontroll den 7/1 och fick veta att smärtan jag har i ljumskarna kan bero på foglossning som man tydligen kan ha i upp till 1 år efter förlossningen, men så ont jag har nu hade jag inte ens som gravid så jag vet inte om detta är normalt. Lillan har varit lite halvtjurig nu ikväll så fick stå upp med henne men det var inte det lättaste eller skönaste, vid 2 typ fick jag äntligen lägga mig för då hade hon somnat. Tror hon var övertrött för då blir det lätt så. Mitt lilla hjärta ♡ hon sover på min arm så jag ska också försöka mig på att sova. 

xoxo linda