Förlåt

Att jag aldrig lär mig, nu har det gått mer än 2 veckor sen jag skrev sist. Besviken, nästan. Vad har hänt sen sist då? 

Nyår blev precis lagom, vi åt gott men va för mätta för att äta efterrätt och så spelade vi bingo. Gick och la oss halv 10 men ställde klockan så vi skulle hinna se raketerna. Lillan va så söt när hon kollade på raketerna så jag blev tydligen överväldigad (säger man så?) av alla känslor så det kom en del glädjetårar. Min älskling ♡ 
Blev tyvärr ingen vinst.

Har varit på BVC i gång och lillan väger kring 5kg och allt annat såg bra ut. Hon följer kurvan jättebra.

Jag har varit på efterkontroll hos min BM och jag gick igenom besiktningen! Dom kollade även blodtryck och vikt. Inskrivningsvikten var 53.4 (va i vecka 9 tror jag) och nu är den på 56.8 så det är ju ändå bra! Har insett att jag inte bryr mig så mycket om vikten, även om jag vill tillbaka till 50-51 som innan graviditeten, men nu tänker jag mer på hyr kroppen ser ut och hur jag trivs i den. 

Vi har fått ett datum för dopet nu också, det blir den 21 februari. Ser fram emot det med skräckblandad förtjusning, spännande!

Tog idag på mig ett par leggins som jag inte använt på länge. Älskar ju såna här udda/fula leggings så det va en glad Linda som tog på sig dom när hon "upptäckte" dom i garderoben igen.

Och till något sorgligt, Alan Rickman (stavning?) som spelar Professor Snape i Harry Potter gick bort igår. Blev faktiskt lite deppig och nere över det beskedet. J va söt och köpte choklad som jag kunde trösta mig med. 

Även Peder som va en "karaktär" i serien Ullared har gått bort, första avsnittet som sändes nu i veckan var tillägnat honom. Han dog förra året. 

xoxo linda