Just nu

Har varit hos mamma och pappa idag, mest hos mamma för lillan blir så mormor-sjuk när vi är där och vill mest bara va hos henne. Mysigt såklart men lite trist att vi inte kan vara nere hos pappa så mycket för hon gnäller. Ska dit på fredag igen och då håller vi oss nere först så vi hinner va med honom med innan det blir gnälligt! :)

J va iväg ikväll så när vi åkte hem runt 7 (lillan va sååå trött och somnade direkt i bilen, och sov även vidare hemma) va vi hemma själva, lite gnäll och bus vilket gjort att jag inte hunnit med något!
Han börja packa hennes resväska inför Blekinge på lördag men det gick bra för hon kröp runt bredvid. Men jag har varken hunnit äta eller tvätta så det fick jag börja med när J kom hem strax efter halv 11.

Kom upp från tvätten för en liten stund sen, måste tvätta alla lillans kläder så vi kan ta med dom. Inte alla givetvis men ni fattar. Så nu sitter jag och steker 2 vårrullar för jag är inte ett dugg sugen på macka och pålägget är fryst för jag fick panik i köket vid frukosten (spindel i diskhon, och hoppar numera så fort jag ser en fluga) så glömde plocka upp nytt pålägg då. Ska jag va ärlig så ville jag inte, ville bara bort från rummet.

xoxo linda