Fredag

Hej!
Jag är rätt dålig på att ta mig tid till att skriva men ni får överleva det. Har inte gjort så mycket samtidigt som jag knappt haft tid över, konstigt det där. 

Just nu sitter vi i sängen och kollar på TV, dock reklam just nu. 
Vi ska strax börja göra oss i ordning för att åka hem till pappa en runda, hoppas lillan sover i bilen för hon sov typ bara 30 minuter efter frukosten vilket är för lite. 
Vi är hos pappa till 5 ungefär för att sen möta J på ICA så vi kan handla. Har inte pratat med J än för hab somnade igår, men tänkte prova att göra enciladas (?) som Rickards mamma gjorde, tyckte det vat supergott! Så förhoppningsvis lyckas jag göra det någorlunda likt, håller tummarna. 

Har fotat allt som jag fick i morsdag present men har inte orkat lägga upp, fåt bli när jag sitter vid datorn för där är bilderna samlade, i mobilen är dom lite utspridda. 

xoxo linda