En eftermiddag på IKEA!

Idag kom My för att följa med mig och Ellie till IKEA, skulle bara köpa svarta plastlådor men det gick sådär:
Inga kommentarer.... 
Näe men vi hittade roliga saker man har när det gäller paket (presentpapper, snöre, påsar osv.) och lite smått till lillans födelsedag. Ja det är 8 månader kvar och nej jag kunde inte vänta. 

Vi var där i någon timme och sen blev det hem och påbörja fixandet med lådorna, har nämligen såna till alla bebiskläder och även mina kläder som vi har uppe på vinden. Tog ett tag och är inte klar än för jag skulle göra mat. 
Glömde pizzorna i ugnen för jag pratade med mamma i mobilen men det va absolut inget fel på dom! Jag va hungrig så därför saknas ena biten...

Och något som är stort i bebisväg. När vi kommit hem la jag lillan i gymmet medan jag plockade ner massor från vinden, när jag sen går in i sovrummet så ser jag hur hon vänder sig från rygg till mage. Alltså den glädjen! Både från min sida men även hennes, hon såg såååå nöjd och glad ut och vi var nog stolta båda två. Min lilla älskling ♡ 

xoxo linda