God kväll!

Idag skulle jag och Ellie varit på Babycafé i kyrkskolan och sjungt med andra bebisar men vi var så trötta så det blev inget med det! Men jag åkte ändå hem till pappa och My runt halv 12 för att hälsa på. 
Kul som vanligt och lillan skrattade massor, smälter varje gång! Och det är ju så smittsamt skratt, så vi skrattade ju allihopa. Såna stunder är mysiga. 

Något som jag märkte dels under graviditeten men framförallt efter förlossningen var att kärleken för min familj kom fram mycket mer, både på gott och ont. Självklart positivt att jag älskar mitt barn och min familj otroligt mycket, men det gör också att min rädlsa och oro över att något ont ska hända dom (och mig, vill inte lämna dom) har ökat något enormt och det försvinner liksom aldrig. En del säger att när man får barn hamnar hjärtat på utsidan av kroppen och det stämmer verkligen! Trodde däremot inte att det gällde min familj också. 
Så att spendera tid med mina föräldrar och My är något jag borde njuta av mer, definitivt! ♡

Vi kom hem strax efter 17 har jag för mig och lillan sov i sin bilstol så jag vek tvätt och hade mig.
Blev en del men kunde absolut varit mycket värre! Det kan irritera mig att det alltid är jag (99% av gångerna i alla fall) som fixar med tvätten men samtidigt kan jag tycka att det är lite avslappnande att göra det, men ibland blir jah bara stressad. Plus att om J viker tvätten så viker han den oftast fel, i mina ögon, så jag viker alltid om mina kläder. Snällt va? Samma gäller handdukarna. 

Har precis ätit kvällsmat och sitter nu i sängen med en bok, HP 5 och en kopp te. 

Och mogen som jag är så tyckte jag att Ellies pyjamas såg lite skojig ut.
I mina ögon ser det ut som ett gäng glada penisar som dansar runt. La ut den på FB och instagram, och jag va inte den enda att tycka det verkar det som. Lite omogen jag vet men så kul ändå. 
Detta är egentligen min gamla pyjamas men den användes tydligen aldrig för det va mitt i sommaren när jag hade den storleken. Men ändå, mamma och pappa, hur tänkte ni där? ♡

Imon ska jag och Ellie till stan med Martina och hennes pojk, hoppas på bra väder och mys!

xoxo linda