Kroppen idag!

Ibland när man vaknar har man riktigt bra dagar utseendemässigt (heter det så?) och dessa bilder är tagna innan jag ätit men jag tycker ändå man kan bli imponerad av hur den ser ut med tanke på att det bara är lite mer än 4 månader sen jag födde. Och hur stor var jag inte då i jämförelse? 
Jag har tränat hemma 3 eller 4 gånger och dansat 2 gånger, äter inte speciellt nyttigt och tar ofta 2 portioner. Jag får ändå va nöjd!
Problemet i mina ögon är att allt är så slappt, böjer jag mig så "ramlar" magen ut typ. Den behöver tightas till, och det syns ju även på bilderna. Jag har fått bredare höfter med vilket jag kan se på bilderna också, men å andra sidan vet jag ju hur jag såg ut innan så kanske är därför. Men det märks även på trosor och byxor.

Blir uppsvälld rätt ofta när jag äter så det är ju lite trist men sån har jag varit dom senaste åren. Men vi får se hur mycket jag kan tighta till, fick så otroligt mycket bristningar lite överallt så det kanske blir svårt. Fick en del bristningar vid naveln och såhär lustig ser den ut idag:
Där ser man även några ränder på magen. Det är lite problematiskt att ha i piercingen för hålet blev bredare kan man säga, så ibland ligger smycket som ett streck på detta hållet: ______  och inuti naveln typ, och det gör lite ont. 

Har ingen slutpoäng med detta inlägg men ville skryta lite om mig själv och samtidigt visa hur grym, otrolig och fantastisk kroppen är. 

xoxo linda