Söndagen!

I söndags var det påskmiddag hos mamma och pappa, så vid 14 var vi där alla 3. Så gott! Men glömde givetvis fota maten. 
Jag och mamma tog en promenad med vagnen för att få lillan att somna och så skulle jag ha en bingolott för att spela med pappa.
Bingot gick sådär för min del men pappa vann faktiskt! 😃 Alltid kul ju. 
Försökte fixa någon form av frisyr.

Åkte hem runt halv 10 och va så trött. Tack och lov åkte My med och höll mig vaken. Har varit jobbigt att köra bil på sista tiden, och när vi skulle åka till min familj på eftermiddagen börjar jag med att backa in i hyresvärdens bil. Alltså hur dum får man va? 
Jag visste ju att den stog bakom mig men när jag skulle köra så såg jag den inte längre och hade glömt bort, och då är den ändå större än min. Jag är van vid att inte ha någon bil bakom mig men ändå. Näe, köra bil har börjat bli svårt och jobbigt.

xoxo linda