Torsdag!

Igår va jag och lillan i stan med My och mamma, började med lite shopping med My, sen lunchade vi alla, och sen shopping med mamma. Jag ska fota allt idag och även komma ihåg att lägga upp det idag, eller delar idag och något imon. Vi får se! 


Idag har jag målat lite på ena väggen, blev sådär men med tanke på att jag inte använder mig av rediga grejer så får jag nog ändå vara nöjd. Bilder kommer! 
Ikväll ska jag dansa med mamma och My. Igår pratade jag och J en del om träning och vi funderar på om jag ska byta gym så jag tränar här där vi bor och samtidigt ta hjälp av en PT. Min gamla kompis är det här nämligen och jag har för mig han är utbildad. Vi pratade lite kort under graviditeten om att han kunde hjälpa mig med "mammakroppen". Så vi får se lite hur vi gör, tänker mest på den ekonomiska biten. 

Var hos fotografen i tisdags och fick se slutresultatet och sånt så slutsumman hos henne ligger på strax under 3000 och det är en hel del i mina ögon. Så det är även den här biten jag tänker på gällande ekonomin. 
Men jag är så nöjd med bilderna och tavlan blir super så jag ska inte klaga för mycket. Nu hoppas jag bara att vi inte förstör tavlan på något sätt, är rädd att något barn får för sig att måla på den så vi får se lite där. Bilderna hamnar på en platta så det finns inget glas som skyddar, dumt av oss såhär i efterhand men den blev mycket finare så. 

xoxo linda