Uppdatering

Fick notis om att appen skulle uppdateras idag och det hjälpte, nu kan jag blogga igen!

Så vad har hänt idag? Jag åkte hem till familjen där (till min förvåning) hela familjen va hemma. Duschade och tog med My och Ellie till BVC för en rutinkontroll av det lilla livet, lillan fick godkänt och beröm. Hon väger nu 6.45 kg och är 63cm lång, låter mycket men i mina ögon är hon fortfarande liten ♡ va hemma hos familjen till 18-tiden sen åkte vi. 

Imon fyller jag år, 22 år. Känns inte som jag fyller år men det blir så med åren och säkert när man får barn, jag fokuserar mer på henne eller andras födelsedagar. 
Först ska vi till BVC för tredje och sista gången för den här veckan, vi ska nämligen till sjukgymnasten på en slags mamma-barn gympa. Sen hem till My och pappa, och sen på kvällen kommer mamma till mig. Inget super firande med andra ord. Men på fredagkväll ska jag och lillan till stan för att äta med My och mamma, då får My även sina presenter av mig och lillan, om jag fått allt. Trodde jag fick båda idag men på följesedeln stog det att det blev en delad leverans så vi får väl se, segt i alla fall. 
Något roligare är att lillans jacka kom idag med, så fin och söt! Hon kommer va sötast i den!
Älskar den. 

xoxo linda