Bilder

Jag tar rätt många kort nästan dagligen och det är 99% på Ellie. Jag litar inte på teknik och så tar det rätt mycket plats så jag försöker föra över och sortera på datorn, sen hamnar det på en extern hårddisk. Tanken är att allt ska hamna på skivor, vill så gärna spara allt på Ellie nämligen. Jag går igenom alla bilder och väljer sen ut vilka som ska beställas till fotoalbum och lägger det på USB och hårddisk så jag har 3 uppsättningar av den mappen. 
Det har jag roat mig med ikväll. Va strax över 1000 bilder och har tagit ungefär 2 timmar så det har gått rätt fort idag. 

Har runt 1000 bilder att beställa också. Tanken va att beställa 1 mapp i månaden (har 300 bilder i varje mapp) men vi behöver lägga dom pengarna på annat. Förhoppningsvis kan jag beställa snart igen i alla fall. Har inte fått allt material från Ellies dop heller men har en del fina bilder ändå så får väl nöja mig med dom. 

xoxo linda