Konfirmation

Idag har min kusin konfirmerat (?) sig och givetvis va jag där. Går på allt man kan när det gäller släkten, både jag och My är såna. Många i släkten va där och även från andra sidan av kusinens släkt som vi träffar ibland. Hade kul och vädret va jättebra! 
Lite jobbigt för lillan men hon somnade ca 30 minuter i kyrkan och en kortare stund i församlingshemmet. Höll på 1.5 timme i kyrkan så det va länge. Hon har däremot varit envis med både mat och sömn idag, inte haft ro till det och jag vill gärna att hon äter regelbundet och lite oftare så hon får i sig vätska (ammar än) i den här värmen. 

Efter detta åkte jag, J, mamma och lillan till oss för att jag och J skulle byta om inför en dejt ikväll, sen åkte vi med mamma hem för hon skulle ut ikväll och skulle åka in till stan med oss.
Vi åt på Rosegarden och det va gott som alltid! Lillan fick smaka lite sås och frukt+gurka och va nöjd med det, men fick äta ordentligt innan vi åkte hem. 
Äter kiwi

Nu ligger alla 3 typ i varsin ände av soffan och glor i mobilen (lillan sover) och har igång TVn. Ska strax lägga mig tror jag. 

xoxo linda