Dagens mat

Har jobbat hela dagen, men fick faktiskt sluta 22 minuter tidigare, så glad!
Har inte så mycket att visa mer än vad jag ätit idag.

Till frukost #2 blev det:

Nuggets! Jag brukar ta 2 stycken 4 pack till frukost då det kostar 20:-. Och idag provade jag även nya dippsåser. WOW! Händer aldrig.
Jag äter bara sötsur sås så den ligger på 5/5
- BBQ: 3/5 då den var god men troligen inget jag kommer välja i framtiden.
- Curry: 3/5 för det passar med kyckling, men heller inget jag troligen kommer köpa sen.
- Vitlök: 4.5/5 för den var god och är nääääästan på sötsur nivå, men den gjorde att jag mådde illa.

Nästa gång ska jag testa dessa till pommes, och även testa våra andra såser (McFeast, bearnaise, cheddar och hot chili) till både nuggets och pommes.


Till lunch blev det matlåda från pappa:

Alltså hur gott? Det enda som inte blev gott var den "inlaggda" gurkan (minns inte vad det heter) för jag glömde bort dom när jag värmde maten. Men annars var det toppen!!

Och nu till kvällsmat ska jag äta upp gårdagens rester:

Ser inte direkt aptitretande ut men det är en kycklingsallad från pizzerian. Gott är det även om det inte syns!

xoxo linda