Just nu

Ligger i sängen och ska påbörja en ny bok medan jag dricker glögg.

Jag läser en del sanna böcker, har beställt från jultidningar i ca 3 år nu och dom kommer i 3pack så jag har ett par stycken. Alla är hemska men samtidigt så intressanta.

I söndags var det farsdag så då tog jag med mig Ellie till min pappa där det bjöds på god mat. Pulled pork, obeskrivligt gott! Och sen mot kvällen var My och mamma barnvakter för jag bjöd ut J på middag. Vi åt på Rosegarden och det är sååå gott! Önskar man kunde äta hur mycket som helst.

Från den mongoliska buffen, som är det bästa på hela stället enligt mig.
Efter detta så sov jag och lillan övet hos mamma. Och igår skulle hon vaccineras på BVC så vi åkte dit. Hemskt hemskt och hemskt. Hatar det. Hon va rätt okej igår och idag på förmiddagen men sen 12 har hon sovit middag i ca 4 timmar och leker ingenting.

xoxo linda