Torsdag

Idag är en väldigt seg och lång dag. Under natten fick jag väldigt ont i magen och kunde inte sova, om sömbristen berodde på smärta eller oro vet jag faktiskt inte, men till sist somnade jag.
Familjen, ni behöver inte oroa er än så länge.

Ligger mest på soffan och låter lillan härja runt själv. Känner mig som den tråkigaste mamman men vad ska man göra? Hon verkar rätt nöjd trotts allt, och mat och kärlek får hon så det går ingen nöd på henne.

Innan sov vi middag i nästan 2 timmar och det var super skönt.

När J kommer hem får han ta över så tänkte jag lägga mig och läsa eller se en film/serie. Hoppas jag är bra imon för då hade jag planerat att åka till mamma och pappa. Sen jobbar jag lördag och söndag, inte ett dugg sugen för tillfället men så är det.

Nu har vi precis ätit lunch så jag ska lägga mig och vila magen och kolla på lillan som dansar ♡

xoxo linda