Kyrkis

Idag har jag och lillan följt med en kompis (som också har barn) till kyrkan för att gå på vad dom kallar Kyrkis, det är typ som en öppen förskola/kyrkans barntimme osv. Super mysigt var det!

Vi skulle mötas kvart i nio utanför ICA så här var vi på väg dit. Trodde det skulle vara kallt så vi var påklädda men gud vad varmt det var! Fick klä av oss båda 2.

När vi kom hem var klockan nästan halv 1 och lillan var sååå trött! Så hon fick hoppa i säng (ser ni den söta lilla foten?) medan jag gjorde mat och påbörjade en ny bok. Har bara läst 1 kapitell men vilket fantastiskt katt alltså ♡

Vid 15:15 hade jag tid hos en sjukgymnast som skulle kika på min axel. Jag tog äntligen tag i att kolla upp felet, har ju haft ont i 3 månader tror jag det är. Vred den helt fel när jag tappade lillans matstol som skulle upp på vinden. Det visade sig vara 3 skadade muskelfästen (har jag för mig) så jag fick övningar jag skulle göra. Ska tillbaka nästa fredag men då ska vi diskutera min huvudvärk. Men skönt att ha det gjort!

Tror jag glömt berätta om hur bröst utredningen gick. Allt såg bra ut, blåmärket borta och brösten är nu normala efter mjölkstockningen. Så skönt!

xoxo linda