Sjukhuset

Var på VC igår för att kolla en grej, vet fortfarande inte riktigt vad felet är men jag ska eventuellt få tabletter. Men för att få ta dessa måste vi ta reda på om jag har risk för blodproppar så skulle tillbaka dit idag egentligen och göra blodprov, men läkaren ringde igår och sa att det måste tas på sjukhuset för det skulle frysas ner direkt.
Så först fick vi åka till VC och hämta remiss och sen till sjukhuset. Obödig väg men så är det. Allt gick bra, fick vänta ca 1 timme innan det var min tur och sen tog dom 6 rör. Ingen bra sköterska, gjorde ont och gör ont ännu och då var vi klara där för 1.5 timme sen. Lär ju bli ett fult blåmärke.

Är lite känslig mot deras plåster så får se hur det går, fick eksem (stavning?) en gång och det är trist. Men jag håller tummarna att jag slipper både blåmärke och klåda!

Nu är vi på mammas jobb och har varit det i 1 timme, lillan somnade i bilen på vägen hit och sover ännu. När hon har vaknat ska vi åka och äta lunch alla 3, jag är sååå hungrig. Senare idag ska vi 3 till mormor också.

xoxo linda