Appen

Hej!

Hade tänkt att jag skulle hinna göra några inlägg nu under natten men har faktiskt inte hunnit. Har tänkt skriva under veckan men har strul med appen så det har inte gått. Va på en barnklädesoutlet med mamma och Ellie i söndags och vi kom hem med lite plagg till Ellie båda 2, hade tänkt lägga upp bilder men har inte funkat. Får se om det kommer framöver. 

Har precis skrivit i min gravidbok, var hos min BM i torsdags så skulle fylla i lite uppgifter. Jämförde med Ellie i denna veckan och mitt SF mått (livmoderns storlek) är exakt lika stort denna gången men jag väger 1 kg mindre. Tycker det är lite märkligt när jag känner mig större denna gången. 

Skriver om varje vecka i den boken, tror tyvärr inte allt får plats innan förlossningen bara. 


På måndag ska jag till en läkare för att kolla så allt är bra med magen, jag har börjat bli orolig att den är som med Ellie, alltså att tappen har börjat kortas ner eller så. Något känns inte rätt i alla fall. Har även börjat med järn igen, tagit 1 tablett och har fått så fruktansvärt ont i gallan. Ska härda ut i helgen sen ska jag höra om det finns en annan sort för det är inte värt det om jag ska må såhär!

Ellie sover hos mina föräldrar inatt och jag saknar henne massor! Blev en spontan övernattning men fick en bild igår kväll och hon verkar ha det super!

xoxo linda