Nervös

Imon är det dags för en ny mätning av livmodern för att se hur läget är nu. Ät nervös för jag har absolut ingen aning och är inte sugen på att ligga på sjukhus. 


Eftersom jag inte vet alls hur och när den här graviditeten kommer sluta så har jag idag skrivit ihop detta:

Är ju bara i vecka 29 men just nu har ju alla planer på övertid försvunnit så lika bra att vara ute i god tid. Tänker dock inte ta ner bebiskläder och tvätta dom än, tänker heller inte packa BB väskan än. Väntar månaden ut om allt ser bra ut. Uppdaterar när jag vet hur det gått imon.


Ellie har varit feberfri sen igår kväll så hon får gå till dagis imon, tror hon kommer ha jätte kul nu när det gått så lång tid sen sist. Hon behöver få leka av sig. Nu börjar vi med andra tider där i och med min sjukskrivning men vi har möte med dagis imon så hon går lite kortare ändå. 
Men det är såå skönt att hon är frisk igen. Blev en tur till jourläkarcentralen igår för att kolla läget men det var "bara" en virusinfektion som går övet av sig själv. Nu är hon lite fläckig på bröstet och ryggen men är säkert virusprickar så jag är inte orolig. Ser däremot ut som utslag i pannan och på kinden så vi får se. Men som sagt är det skönt att hon är frisk och nu är hon nästan som vanligt igen med sitt busiga och tjatiga jag. Älskade unge ♡

xoxo linda