Morgonrunda

Efter jag lämnat Ellie på dagis fortsatte jag och Alex med en morgonpromenad. Velade ett tag men när jag ändå va ute så var det lika bra att passa på! Solen sken så det var faktiskt riktigt härligt. 

Lite kalla vindar men jag fick upp värmen ändå. Tyvärr har mitt bäcken (?) gett upp, har inte läkt färdigt där tror jag annars är det något annat fel. Så just nu har jag svårt att gå och resa mig. 


Alex sover ännu så när jag ätit upp min frukost så ska jag ligga och läsa i soffan. Fick i uppgift att läsa första kapitlet till torsdag så jag började lite smått igår, är bara 20 sidor men lika bra att ta alla chanser man får!

Igår såg jag och J klarr Beauty and the Beast, den otecknade. Den var mer vuxen nu så hemskare än den tecknade men samtidigt mysig, rekommenderar! 


xoxo linda