Lunch

Jobbade inatt men kortade ner det så va hemma runt halv 6 och sen upp vid 9 med Ellie, är därför rätt oinspirerad när det gäller mat idag så det blev detta. 

Ellir har redan ätit och det är alltså så mycket kvar av hennes mat... får se pm Jocke får i henne lite mer. Han slutar 2 så när han kommer går jag och lägger mig en stund. 


Ullared gick bra men blev alldeles för dyrt... men nu har vi en hel del i för dagis i alla fall. Hon börjar på måndag så ska försöka hinna tvätta upp allt och märka dom nu i helgen. Har hunnit märka dom byxor/leggings/strumpbyxor/kjolar/shorts som var rena och låg i lådan samt att jag kokat hennes dagisnappar. Så det är på G!

Ligget en del kläder på bordet med. Var främst därför vi åkte dit så jag är ändå glad att vi hittade så pass mycket. Dock bara 1 t-shirt såg jag idag så det kan behövas ett par stycken till.


xoxo linda