Present

Igår när mamma kom hem från Jönköping så hade hon present med sig till både mig och Ellie. Tog tyvärr ingen bild på Ellies men det va ett litet spa-kit kan man säga som är för barn och det luktade så gott. Det är från Rituals. Hon använda det redan igår för när vi åt mat hos pappa kladdade hon ner hela håret. 


Jag fick denna:

Använde den idag efter jag duschat och även den luktar gott! 


Har varit sugen på deras produkter länge och det är väl främst för att dom har så fina förpackningar, men nu har en del i min närhet börjat använda deras grejer och dom är bra. Jag har deras solskydd för ansiktet sen tidigare så den kommer jah fortsätta med. Men min moster hade både handtvål och handkräm från Rituals och don luktar väldigt gott. 

Så jag ska köpa lite olika produkter från dom för dom är så fina och luktar så gott. 

Ellie har även fått en present av pappa:

En ny matstol i den snyggaste färgen och hon sitter kanon i den! 

Vi är så tacksamma båda 2 ♡

xoxo linda