Renovering

Idag har vi flyttat hem igen efter att ha bott hos mina föräldrar sen i torsdags. Vår hyresvärd har nämligen gjort en liten renovering åt oss och här får ni en lite smygtitt:

Jag är väldigt nöjd och tror det blir kanon när vi är klara med allt småfix.


Annars då? Vi har typ blivit friska, fortfarande lite snoriga och hostar men gud vilken skillnad jämfört med för 1 vecka sen. Jag testade att jobba natt i tisdags, mest för att göra My sällskap som hade haft en dejt med golvet dagen innan. Men jag var för dålig så jag fick avboka jobb både onsdag och torsdag, super trist när det är på ett nytt ställe.
Fick tid på VC i onsdags så då fick jag hostmedicin till sist och den tackar jag! Va ingen influensa utan bara en rejäl förkylning. 

Efter lite pussel med jobbet så bytte vi att jag var med My i fredags kväll och söndags morse för att få chansen att lära mig, och tack vare vila och medicin så var jag rätt pigg. Skönt!

Vann även 5 kg choklad i tisdags på ICA som jag hämtade ut i fredags, allt är marabou så det va super! 

xoxo linda