Fredagkväll

Sitter i sängen i min ensamhet och äter lite gott och kollar TV, tänkte skriva lite innan jag lägger mig. Ensam är jag inte för Ellie ligger i sin säng och Jocke på soffan men båda har somnat så jag klassar mig som ensam just nu, men det är skönt det med! Det som drar ner mysfaktorn är min onda rygg så jag sitter med en vetekudde i svanken, dels för värmen men även för trycket det hårda ger. 

Pimpim, minns inte när jag åt det sist. 


Har fått en tråkig hosta, rethosta/torrhosta som blir värst framåt kvällen och speciellt när jag ska sova. Haft typ 1 vecka snart men är redan otroligt trött på den. Tur att Ellie inte vaknar av det. 
Haft lite ont i magen idag, typ som mensvärk så vi får väl se vad det blir av att. 

Idag har vi varit hos Js syster och hennes son ett par timmar, och sen åkte vi till mamma och pappa för att premiäråka pulka (hon rörde inte en min) och fota henne i fina klänningar (gick knappt för ungen var aldrig still), och när vi kom hem dansade vi ut julen vid ICA med andra som bor här. Va väl trevligt men fick så ont i kroppen så säkert därför ryggen är som den är nu. 

xoxo linda